- F u n d e r i n g -

Ikväll blev vi av med våran pappa.Så det var jag som fick fixa Lucas inför natten själv.Inte för att det är sådär jättejobbigt,och jag har ju gjort det själv flera gånger.Men nu eftersom Tony varit hemma och jobbat så länge är jag ju väldigt bortskämd med att han ofta brukar ta Lucas på kvällen.Mata honom,natta honom m.m.

Det jag vill komma med är att alla ensamstående,både ensamstående mammor och även pappor för den delen gör ett himla bra jobb.
För det första.Man kan ju inte bara gå och vila sig om man känner sig lite trött.Men är man två kan man ju be den andra halvan att ta barnet en stund så man får vila.Det går ju inte om man är ensamstående.
För det andra.Om barnet varit lite extra jobbig en dag kan man ju be den andra ta barnet en stund så man får lite lugn och ro.Det går ju inte om man är ensamstående.
Om barnet har många jobbiga nätter och inte vill sova så kan man ju inte turas om att vara uppe när man är ensamstående.m.m.Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst!
Men det jag egentligen vill ha sagt är att ni gör ett jävla bra jobb.Jag beundrar eran ork,och eran kraft!
Jag beundrar verkligen er!

Postat av: Monica

Vilket bra inlägg! :)

Vart ska din karl nånstans?



2009-05-07 @ 22:28:34
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Sandra och Nora

Jag tar åt mig:)

Haha! Men det var fina rader!

Kramkram

2009-05-08 @ 12:57:02
URL: http://sandrawiksten.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: