- U n d e r b a r a D a g -

Dagen har varit helt fantastiskt.Den började med att vi tog oss en cykeltur på morgonen runt Öjebyn.När vi kom hem åt vi gröt och sedan fick Lucas sova.När han vaknade åt vi lunch och efter det gick vi på en promenad i det vackra vädert.
Behöver jag ens säga att jag njuter för fullt?
Nu sover våran lilla hjälte.
Ibland vet jag inte vad jag ska göra med all kärlek jag har till Lucas.Jag trodde aldrig att jag skulle kunna älska någon så mycket som jag älskar Lucas.Det finns ingen annan som gör mig så lycklig och glad som Lucas.

Ikväll har även Lucas mormor och morfar varit här.Mormor har ju varit i Skottland hela veckan,men kom hem igår.Och vi har saknat henne.Hon hade med sig presenter,och så mycket för det!

Nu ska jag också varva ner lite grann framför tvn innan det är dags för att krypa till kojs.

Postat av: Jane

hihi ja min lilla knubbis ;)

2009-05-19 @ 09:51:37
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: