- T r ö t t -

Vad har hänt med våran pojke?
Lucas som alltid sovit så himla bra!Nä,klockan 4 gjorde vi morgon.Det värsta är att Lucas är hur pigg som helst.Just nu sitter han på golvet och leker.Han är inte ens tendens till gnällig,alltså är han ju pigg.Det var inte ens lönt att försöka få honom att somna om.Han hade redan gjort morgon.
Nu har han sovit dåligt hela veckan och vaknat före fan,så jag hoppas verkligen att detta väder snart.Lucas är pigg,men inte hans mamma.Mitt huvud duckar,men den är nog förmodligen för all sömnbrist som jag inte är van att ha.
Nä,detta är inte sådär jättekul.Men jag vet att det går över.Men jag vill inte stiga upp klockan 4 på morgonen.
Ett plus är ju att han är glad,och inte gnällig.Fast skulle han vara gnällig så skulle det ju vara ett tecken på att han är trött.Så jag vet egentligen inte vad som är bäst?


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: