- S y s s l o r -

Lilleman har just somnat,och jag ska börja ta tag i alla sysslor jag har.Solen har ju äntligen tittat fram,så det blir nog en liten cykeltur efter att Lucas har vaknat.
Men först måste jag dammsuga och även göra pannkakan.Jag tycker pannkakan är mycket godare när det fått stå ett tag!
Och sen var det ju klippning,och jag längtar!Men eftersom jag tänkt spara ut lite grann,så blir det bara att fixa till det lite.Fast vi får ju se hur länge jag orkar spara.Jag har aldrig haft längre hår än ner till halsen.

Postat av: ingela och Jonna

hemligt! de är en STOR hemlighet! :D hihi jag kommer säga senare, jag vill bara hålla er på sträckbänken en stund till hihi

2009-05-13 @ 18:45:04
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: