- S o l i g t -

Natten har varit bra.Vi gjorde morgon kring 07.00,men då har vi sovit hela natten.Och när man vaknar till detta fina väder kan man ju inte göra annat än att le.
Jag började se Pretty Woman igen,men jag hann inte se mycket innan jag somnade.

På morgonen har vi mest mysit med varandra.Vi har varit i Lucas rum och lekt och allmänt bara busat.Även en lite prommis har vi hunnit med.
Nu sover lilla hjälten.Men när han vaknar blir det att ta sig en cykeltur till mormor för att hälsa på.Vi har ju inte träffat henne mycket den sista veckan,så vi måste ju ta igen lite grann!

Men när våran pappa kommer hem ifrån jobbet blir det att fara och handla.
Det blir nog även en och annan cykeltur eller prommis ikväll också med våran pappa!
Tony jobbar sista dagen imorrn.Sedan är han pappaledig till mitten av September.
Jag antar han är rätt arbetstrött just nu,men han skulle då inte jobba hela dagen imorrn.




Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: