- S i s t a V e c k a n -

Sista Måndagen jag är ledig..Behöver jag säga att paniken sitter i mammahjärtat?
Lilla Lucas har verkligen blivit stor.Igår ställde sig upp vid diskmaskinen,och nu ska ha ställa sig upp hela tiden!
Denna vecka ska jag bara njuta av Lucas,bara vara med honom.Allt annat kommer att komma i andra hand.Direkt jag börjar prata om att detta är sista veckan är tårarna många.Aldrig i hela mitt liv trodde jag att det skulle vara såhär jobbigt att "lämna" bort honom.Jag vet att han kommer ha det minst lika bra med pappa,men detta är ändå en rätt jobbig tid för mig.
Verkligenheten har kommit tillbaka..
Jag är ju inte van att inte vara med Lucas,jag är ju van att ha honom vid min sida varje dag.Och jag har aldrig varit borta från honom i hela 8timmar.Och nu ska jag börja vara det varje dag.
Lucas har blivit stor..Det är bara att konstatera.
Det går som inte att sätta ord på alla känslor som finns hos mig just nu.Tiden har verkligen bara rusat iväg.Det kändes så himla långt borta nyss.Men nu sitter jag här.
En vecka kvar..

Nu ska jag sluta skriva och ägna mig åt Lucas.

Postat av: Sandra och Lovis

Du får se till att bli preggo snart igen då så du kan vara hemma igen ;)

Hehe..

2009-05-18 @ 12:56:37
URL: http://spikesandra.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: