- L u c a s -

Vi har verkligen haft en underbar morgon.
Vi har badat,busat i sängen och hunnit vara på en promenad.Det har varit riktigt härligt.Jag försöker njuta så initusan just nu.Jag vill inte vara utan Lucas en sekund!
Lucas åt förövrigt palt igår.Vilket han naturligvis tyckte var jättegott!Han älskar verkligen mat våran lilla prins.
Lucas har ju hela 6tänder nu,här går det verkligen undan.Han är så himla söt när han ler och man ser småtänder sticka upp!
Han vill även ställa sig upp hela tiden nu.Men han har inte riktigt kommit på hur man gör med fötterna.Ofta slår han huvudet i golvet när han försöker,men det tar sig iallafall!Han älskar att stå,och dirket han lyckas ta sig upp på fötterna ska han släppa allt.Jag vet inte,men det verkar som att han tror att han kan gå.Men inte riktigt än!Han är bara alltför söt!

Postat av: Lina

Jag har lite saker jag ska göra på förmiddagen. Men om jag kommer förbi kring eller strax efter lunch. Kanske kring 12.30? =)

2009-05-12 @ 07:50:07
URL: http://igelkottsmamma.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: