- L i s t a -

Vad heter ni? Emmeli och Tony.
Hur träffades ni? Ja,Tony är ju storebror till en kompis som jag var mycket med förr.
Hur länge har ni varit tillsammans?
Snart 8år
Är ni förlovade? Ja.
Bor ni ihop? Ja.Vi flyttade ihop när Tony gick ut Skolan och började jobba.
Har ni barn? Ja,världens underbaraste och sötaste Lucas.
Har båda körkort? Ja.
Isåfall, vem kör bäst? Jag såklart,fast Tony håller nog inte riktigt med där!
Kommer du ihåg er första kyss? Ja,ett minne för livet!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Tony faktiskt.
Vem är äldst? Tony,fyra år äldre.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är Skorpion och Tony är Jungfru.
Vem fyller först på året? Tony.
Håller ni i handen på stan? Ja,men nu är det lite svårt eftersom vi har barnvagn.Men förr så.
Vem är längst? Tony.Det är inte svårt att vara längre än mig.
Vem sjunger bäst? Jag.Och jag sjunger helt värdelöst.
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nä.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej
Vad har ni gemensamt? Både älskar skoter,båda älskar att renovera.Båda älskar Lucas och vi älskar ju varandra!
Blev du kär i första ögonkastet? Nej.Jag har ju träffat honom massor med gånger innan.Fast jag hade aldrig pratat med honom.
Har ni någon speciell låt? Ja.Boston-More than a feeling.Vi nötte den just innan Lucas kom!
Har ni några "frikort"? Nä.
Har ni stora framtidsplaner? Ja,vi tycker det.Men vi är ju svenssons.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja.
Har ni varit utomlands tillammans? Nä,inte än.
Vilket är ert bästa minne? När Lucas föddes såklart.Och när vi plussade på stickan och när vi var på UL.
Vem lagar bäst mat? Jag.Men det är upp till bevis nu när Tony ska vara hemma!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Är med Lucas och busar.Sedan när han somnat är vi bara tillsammans.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja,vi pussas nästan jämt!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nä,typ 2km.
Blir du lätt svartsjuk? Det beror på.
Brukar ni bråka? Nä,inte bråka.Egentligen är det bara smågnabb.Men det är väl oftast jag som tjafsar!
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer,Tony hatar att skriva sms.
Vilken är hans finaste kroppsdel? Ögonen och axlarna!
Brukar nån av er prata i sömnen?
Nä,jag tror inte det!


Postat av: Jane

klart de ;)

2009-05-12 @ 11:16:00
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Jane

kämpar med sovrutiner som bara den. Annars e det bra =)

och med er är det fint ?? =)

2009-05-12 @ 11:45:03
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: