- J a a a a a a a a -

Vi har verkligen varit på språng hela dagen idag.Eller,vi har ju bara varit hos moster Jannice.Fast vi var där hela dagen!
Vi kom kring 10.30,så jag la Lucas i vagnen dirket och sedan gick jag in.Det blev surr,surr och åter surr.Mest gamla minnen faktiskt.Shit vad vi har levt loppan!Nu när man tänker tillbaka så kanske man inte alltid var sådär jättesmart.Men en sak kan jag säga er!Vi har haft det skitkul under alla år!
Lucas vaknade kring 12.30 så då blev det lunch både för han och för oss.Tack för maten än en gång.
Sedan gick vi en lååång prommis.Vi gick mest och tittade på hus och surrade som vanligt.
Sedan körde vi lite bil och kring 16.00 började jag och lilleman att bege oss hem!

Men det mest underbara idag har varit att få titta på lilla bäbismagen!Och det syns verkligen!Hon är riktigt söt om magen alltså.Jag längtar tills det börjar leva om lite där inne!Det känns ju nästan som att jag är gravid!Hehe!
Vi,eller jag bestämde att det är en pojke i magen.Eftersom jag ska ha en flicka nästa gång skulle det ju passa bra om dom också fick det nästa gång!
Fast blir det en liten flicka nu så är det ju klart vem Lucas ska gifta sig med!
Jag kan nog inte förklara för någon hur glad jag är!Jag längtar så otroligt mycket till kring den 7nov.Nästan lika mycket som Jannice och Robban!
Men tack för idag!Riktigt roligt!Det blev så mycket skratt att jag har ont i munnen nästan!


Postat av: Jannice

Tack för i dag. :)

Alltid lika roligt att umgås!

2009-05-14 @ 22:12:57
URL: http://jannicehedman.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: