- H e l g e n -

Denna helg har varit helt fantasik!Den blev inte alls lika lugn som jag trodde.Vi har inte varit hemma en enda dag.Men vad gör det när man gör roliga saker.

Igår bestämde vi oss för att besöka Grannarna på deras stuga uti Trundön.Sagt och gjort.Där blev det kaffe och en massa surr ute i det underbara vädert.Efter att vi kommit hem bar det av till Lucas mormor och morfar för att grilla.Oj så gott det var!Träffade även lillasyster som varit i Turkey i en vecka.Blir nästan avis på att hon är så brun!Vi kom hem strax efter sju,så då var det bara att lägga lilla älsklings Lucas.
Själv halvsov jag mest på soffan hela kvällen.

Idag har vi haft en heldag hos Lisa och Pär.Och självklart är det alltid lika trevligt som vanligt.Har även denna dag varit ute hela dagen!Vi bjöds på grillat idag också.Men vad gör det?Grilling skulle jag kunna äta hur mycket som helst.Det är alltid lika gott!
Vi kom hem strax efter sju nu ikväll.Så har badat Lucas.Och han är verkligen en liten virvelvind i badet.Toagolvet var hur blött som helst.Fast det gör ju inte heller något.
Lucas har varit på strålande humör hela helgen.Och han var verkligen varit ute hela dagar.Och kryper gör han även som en galning.
Det går verkligen fort nu alltså.Han står ju hela tiden.Så snart hoppas vi att han ska börja gå!

Ikväll blir det inte att göra mycket.Har starka funderingar att redan nu hoppa isäng.Det är ju jobb imorrn som gäller.Och det gäller ju att få sova sina timmar.Så jag orkar umgås med min underbara familj efter jobbet!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: