- H e l g -

Tiden räcker inte riktigt till just nu för att blogga så mycket.Den lilla tid jag har efter jobbet vill jag ju spendera med min underbara familj.Men nu är det iallafall helg och underbart väder ute!
Vi har varit ute hela morgonen och nu ligger Lucas i vagnen ute och sover.Vi har gungat och ätit gräs.
Så underbart att få stiga upp med honom idag alltså!
Det är ju när man jobbar man verkligen uppskattar dom små sakerna.
Lucas har även hunnit bli ritkgt duktig på att krypa,han är så söt när han far här som en virvelvind!Och nu ställer han sig upp överallt!Det gäller verkligen att passa vad man har på borden.Men det är så himla roligt!Det händer så himla mycket nu.Jag längtar så fruktansvärt tills han börjar gå.Då ska vi verkligen vara ute hela dagarna!

I helgen blir det nog inte sådär jättemycket att göra.Vi ska mest bara vara familjen.Ikväll ska vi och grilla hos Lucas mormor och morfar och imorrn blir det nog en heldag med Lisa,Pär och deras grabbar.
Men nu ska jag iallafall sätta mig ute en stund innan det är dags att ta tag i dagen!

(Bilder kommer sen,jag lovar!)

Postat av: Sofia

Jaså, Lucas ska också gå på myran? Då kanske dem blir polare! =)

Ska bli spännande att se hur det ser ut där nu för tiden!

2009-05-30 @ 22:00:30
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej gumman! Vi saknade er med ska du veta. Vi måste ta och ses när du får semester tycker jag. Kanske till och med dra en grillning eller nå någon kväll? :)

Går det bra för dig på jobbet då?

Puss!!

2009-05-31 @ 07:15:21
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Lollo

Vi måste träffas snart,var iaf kul att träffa dig en snabbis på coop =) kram!

2009-05-31 @ 15:09:04

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: