- G r a v i d -

Jag har någonting otroligt stort att berätta för er.Någonting jag vetat en längre tid,men har inte kunnat säga något.Jag blev så himla glad av detta besked att tårarna bara forsade ner.Som jag har väntat och längtat efter denna dag!

Min absolut bästa kompis Jannice och hennes Robert ska ha en bäbis!

Jag har velat skriva det många gånger,men det är först nu jag kan göra det!Vi som skulle ha barn tillsammans.Det har jag och Jannice sagt sen vi var små.Och med bara ett år mellan barnen kan man ju säga att vi ändå kommer att ha barn i samma ålder!
Nä,jag är så otroligt glad för eran skulle!Och Lucas som kommer få en kusin till!


Än en gång:Grattis till lilla bäbisen!

Postat av: Fredde

Blir glad för både din och Jannices skull :) Grattis :)

2009-05-14 @ 18:05:47

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: