- F i l m -

Nä,det blev ingen film.Vi stängde av efter tio minuter eftersom den var kass.Eller kanske inte kass,men vi har sett en Spanska versionen av det.Och det var exakt samma förutom språket.Kändes grymt onödigt att se den.Men godiset var gott iallafall.

Nu tänker jag hoppa i säng och forsätta min bariga bok,om allt går som det ska.Kanske är det något bra på tv som tar min uppmärksamhet istället?

Godnatt på er alla!


Slänger in en blid på våran underbara trollpojke.
Det finns ingen som lyser upp våra dagar som han.
Det spelar ingen roll hur mycket det regnar,
så fort jag tittar på honom är det som att solen lyser mer än vad den någonsin gjort.
Han är det absolut bästa och mest underbara jag någonsin har gjort!
Jag älskar dig Lucas.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: