- B r a -

Då börjar även denna dag att gå mot sitt slut.Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera i helgen.Men jag har helt enkelt inte haft tid.Vi har gjort så himla mycket roliga saker!

Idag fick jag sovmorgon,och jag sov till 09.30.Och behöver jag säga att jag hade riktigt ont i huvudet när jag vaknade?Jag tror inte det är bra att sova så länge,men skönt var det iallafall.

Lisa,Pär och pojkarna har varit hos oss idag.Vi alla cyklade först till OK och köpte oss en glass var som vi åt upp uti några bänkar på vägen hem.Sen blev det dags för att grilla,och oj så gott det var!Till efterrätt blev det lite glass och rabarberpaj.Mums för magen!
Denna helg har verkligen varit fantastik.Jag har verkligen haft riktigt trevligt.Jag har ju till och med fått träffa älsklings Alexander!

Nu ska jag gå och mysa lite i soffan med min stora älskling!

Postat av: milla

Tack så mycket!

2009-05-03 @ 12:20:44
URL: http://camillalovgrens.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: