- B r a -

Okej,nu börjar jag känna igen mig själv.Efter ett X antal kaffekoppar.
Är det bara jag som blir en bitterfitta när jag just ska ha mens?
Jag måste erkänna att jag och lilleman har haft det väldigt mysigt på morgonen.Han har varit på stålande humör sedan klockan 05.00.Vi har suttit på tvrummet och lek och tittat på Pippi.
Det blev en liten powernap för lilleman kring 7.Så då la jag mig också i soffan och såg klart Pippi.
Det har varit en super mysig morgon.Jag trodde lilleman skulle vara trött och gnällig när han vaknade 05.00,men vilken tur jag hade att man var på riktigt gott humör!
Nu är han överallt.Just nu håller han på att ta sig till hallen.Antar att han ska riva ner alla skor från skohyllan.Det tycker han verkligen om!

Det är ganska konstigt ändå.Igår vaknade han 07.45 och i morse 05.00.
Och självklart gick vi och la oss lite senare igår,eller efter 22.00 var då klockan!
Våran pappa har iallafall lite sovmorgon idag,fast han ville att jag skulle väcka honom kring 09.00,så det ska bli!

Nu ska jag gå och leka lite mer med lillprinsen!

Postat av: ingela och Jonna

Hehe ja jag mins då inte senast ja hade mens enns då jag nu går på piller :P Oj alltså kl 5 (!!!) jag är död när jonna vaknar kl 7 nog gör du ett bra jobb alltid

2009-05-10 @ 10:34:13
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: ingela och Jonna

har ni också problem me dessa jäkla fåglar som skriker om nätterna? trodde vi var ensam om de hehe

Jo hon har sovit i eget rum nu i 3nätter och de går hur fint som helst! sover Lucas i eget?

2009-05-10 @ 10:47:05
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: