- F i l m -

Gårdagen var hur trevlig som helst!Lisa och Pär bjöd på fläskfileé med creamfrache med ris.Det var verkligen hur gott som helst.När alla pojkar somnat och Tony och Pär var klar i källaren satte vi på filmen.Med en massa godis till förstås.
Det blev The Day The Earth Stod Still.Trodde den skulle vara bättre än var den var,men det var inte sämst.
Vi kom hem just före 11 iallafall,och Lucas sov som en stock.Vi flyfte bara ut honom hur bilbarnstolen och gick upp med honom i hans säng,och han forsatte att sova.

Idag kommer Madde och Lollo hit,och självklart deras små underverk.Vi ska sjunga lite Lips,och jag som inte ens har hunnit öva!Jag är ju som sagt helt världelös på att sjunga.Men kul är det iallafall!

Postat av: ingela och jonna

den filmen har ja velat se men ja har hört så dåligt om den att ja vågar inte se den :P

2009-03-05 @ 12:10:25
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Det är SJUKT att tiden går så fort!

Norah föddes den 28 juli så det skiljer ganska precis en månad.Gick du nåt över tiden?



Nej precis,nära dagis är en stor grej och underlättar väldigt mycket.Hoppas vi får ett bra dagis och nära så blir det nog i september hon får "skolas in".Dagis,jag trodde aldrig den dagen skulle komma!DÅ är dom stora!

Måste man ha ett speciellt datum man vill dom ska börja?Det räcker inte med att skriva vilken månad?:)

Jag har noll koll på mina föräldradagar,bäst att få koll innan :)



Kram!

2009-03-05 @ 14:58:52
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: ingela och jonna

ne va e de för en?

2009-03-05 @ 15:45:31
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: