- W i i -

Då börjar måndagen lida mot sitt slut.
Det blev egentligen inte sådär jättemycket att vara hemma för oss idag.Mitt på dagen var vi och hälsade på mamma/mommo innan hon skulle iväg och jobba.Lucas ville vara med sin mommo sa han!

Och eftermiddagen för hela familjen till tant Jannice och Robban och hälsade på.Det blev en massa surr,och jag hann även testa Jannices nya WiiFit.Jag måste nog och våldgästa henne någon dag framöver,det var ju nämligen hur roligt som helst!
Hon får ha Lucas medans jag spelar lite.
Det tycker jag låter väldigt bra.

Imorrn blir det iallafall att Lunchdejta med två andra snygga mamas!Ska bli riktigt roligt,fast det är det ju jämt när vi träffas!Vi har HUR mycket som helst att prata om.Jag antar att det blir en räkmacka på RödaLyktan för min del iallafall.
Efter räkmackan blir det nog en sväng om i butiker,vi har nämligen bestämt oss att titta på kläder åt oss imorrn.Vi får väl se hur mycket vi hittar!

Vårat hjärta sover nu,så jag tror mamman i familjen ska gå och joina honom i drömmarnas värld!


Varje gång jag tittar på honom måste jag nypa mig i armen.
Jag kan inte fatta att vi gjort något så vackert.
Något så underbart,något så perfekt.
Han är vårat mirakel,resultatet av våran kärlek till varandra.
Han är det absolut bästa av vi två tillsammans.
Vårat underverk,Våran Lucas.
Vi älskar dig över allting annat på denna jord.

Postat av: Jessica

Hehe jamen det gör då ingenting =) Jag är ledig onsdag & torsdag nästa vecka...så vi kan kanske hitta på någonting då? (I helgen blir det nog att åka till Lauker & köra lite skoter.) Men då SKA vi planera in det i förväg för annars så blir det väl inte av :P

Är ju så länge sen vi fick surra ut så jag börjar ju rent utav sakna dig hehe :-) Kramar

2009-03-02 @ 22:23:57
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: Madde

Det ska bli så skönt att komma ut och göra staden osäker med er :)

Jo det var utanför DinSko.

Då ses vi där.

Puss!

2009-03-03 @ 06:58:51
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: ingela och jonna

så fint du skrivit i slutet!

2009-03-03 @ 09:18:19
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Sophia och Lydia

Gud vilken fin bild!!!

2009-03-03 @ 17:12:18
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: