- S o p p a -

Nu står soppan på spisen och kokar för fullt.Oj vilken duktigt hemmafru jag är nu.Det blir köttsoppa till middag idag och vi ska bjuda mina föräldrar på det.Jag tror inte det finns något godare än köttsoppa,och självklart ska det vara med älg.

Igår var Lisa,Pär och pojkarna förbi.Det blev som vanligt en massa surr och alla pojkarna var överallt.Lucas och Seth på golvet och Kevin i soffan.Lucas tycker verkligen om när det är andra barn här,han är så himla glad hela tiden.Det blev mycket prat om renovering och tapetsering.Jag ska låna ut Tony till Lisa och Pär så dom får nya tapeter i köket och lite var stans!

Det blir en tidig morgon här,närmare bestämt halv 6.Men jag var faktiskt inte sådär jättetrött ändå.Vi fick ju vara uppe med våran pappa en stund innan han for på jobbet.Och jag måste ju börja vänja mig att stiga upp tidigt nu.Det är ju bara 2månader kvar nu innan jag börjar om att jobba.
Tiden går verkligen hur fort som helst.Jag skulle vilja stoppa tiden nu ett tag!

Nu ska jag bara slappa en liten stund innan det är dags för lilleman att vakna!

Postat av: Lisa

De är bara att skicka han till tant Lisa jag är mer än gärna barnvakt om ni vill villa er nån gång eller bara hitta på nått tillsammans :)

Har diskuterat med Pär nu på morgonen om tapeter till köket så nu håller jag bara på att övertala han att vi ska åka och kolla på tapeter nån dag här fram över men han är iallafall på att inhandla tapeerna som ni ska ha i hallen så de går framåt :) innan veckans slut kanske jag både har tapter till tvrumet och köket vore inte så helt fel.

Ser att ni ska äta köttsoppa idag mumms va gott! hoppas allt bra med er idag??

2009-03-23 @ 12:53:09
URL: http://devila.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: