- S k a t t e v e r k e t -

Jag måste erkänna en sak.Jag och Jannice är inte bäst på allt,men nästan iallafall.Vi har suttit lika förvirrade i telefonen i säkert 1½ timma med varandra och irrat runt på skatteverkets hemsida.Tillslut la vi på och ringde våra respektive föräldrar för att fråga hur vi skulle göra för att se hur mycket pengar vi skulle få.
Efter vi pratat med dom ringde vi självklart varandra igen.Och tillsammans efter mycket om och på var sin dator hittade vi det!Vilken seger!
Jajja,vi hade iallafall väldigt roligt i telefonen.
Men man kan ju inte vara bäst på allt.Vi är ju ändå bäst på allt annat.
Och både jag och Jannice får tillbaka ganska fina pengar,så det var helt klart värt mödan!

Postat av: Jennie och Norah

Skatteverket är faktiskt en djungel,tog ett tag innan jag fattade också.Fast jag hade likagärna kunnat skippa det då jag fick restskatt iofs :)



Vet ej hur stort deras hus är faktiskt,men väldigt stort.Dock är det ju enklare att städa då dom också har öppna ytor,men det är så mkt större än här + att dom har så satans mkt smågrejer överallt :)

Jag vill bara göra om där och slänga hälften då mamma är expert på att samla på sig saker,men då kanske hon blir sur? :)



Kram!

2009-03-25 @ 21:33:03
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: ronja

fuckinsvar: haha, jo! den är verkligen bra :D

2009-03-26 @ 19:16:47
URL: http://ronjish.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: