- S j ä l v -

Ikväll är jag själv.Mina pojkar har åkt iväg till Lucas G-Farmor.Det är skönt med lite egentid.Bara att ligga i soffan och se skit på tv.Men nu börjar jag att sakna dom,och ändå har dom bara varit borta i 1½ timme.När dom kommer ska jag nog pussa ihjäl dom.Eller nästan iallafall!

Idag har jag varit hos kiropraktiken,bara för att unna mig lite vardagslyx.Och som det var skönt!Och vad det kankade i ryggen.Jag känner mig ju nästan som en ny människa!

Förövrig har Pär och pojkarna varit här idag.Kevin såg Herkules och Seth var mest med oss.Söta är dom iallafall.Och Lucas blir så himla glad när det är mycket folk omkring han.Han blir nog rätt less att bara vara med mamma!

Klockan åtta börjar Ghost Wisperer,och det ska jag se!Men jag hoppas mina pojkar kommer innan dess,så att jag får se det med Tony!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: