- P u l k a -

Jag och Lucas har just kommit in efter en sväng med pulkan.Och vad kul han tycker att det är!Han sitter och klappar händerna och tittar runt hela tiden!Jag ska be Tony köra några varv med skotern på ängen vi har just bakan för oss.Så vi får lite spår så vi kan vara ute en stund imorgon också.
Jag ska även på Tony skotta fram eldstaden någon dag så vi kan börja grilla korv på dagarna med Lucas.
Det är så himla skönt att vara ute.Jag tror alla mår gott utav att vara ute en stund varje dag.
Jag tog också en massa kort,men eftersom jag slarvat bort USB kabeln så kan jag inte föra över bilderna på datorn än.

Våran pappa håller på i hallen för fullt nu.Det nya taket är på plats,så jag ska få grundmåla det sen när Lucas somnat.
Lucas har också ryckt kusin Alexander i håret så Alexander började gråta.Det börjas redan.
Det blir nog inte att göra så mycket mer idag.Vi ska nog på affärn en sväng men annars blir det nog bara att vara hemma och må gott!

Jag hoppas ni har en lika bra söndag som vi!

Postat av: Denise

Ja verkligen, vilken lättnad det var när alla blev förväntans fulla och mega glada! Hur var det för dig?



Va skönt att du säger att det går så fort! Precis vad jag ville höra haha!

Jag är beräknad den 17de okt, men eftersom att det är så tidigt in i graviditeten så kan datumet ändras, vilket vi får se på de stora ultraljudet i vecka 18:)

2009-03-22 @ 16:36:48
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: