- P r o m e n a d e r -

Ännu en riktigt ljuvlig morgon.Lucas slog upp sina vackra blå klockan 05.30 denna morgon.Kan väl säga att det var väl inte sådär jätteljuvligt.Men nu har vi powernappat och är på strålande humör.Man blir automatisk glad av detta väder,iallafall jag.

Gårdagen spenderades mest utomhus.Först var jag och promenerade med Erika och typ världens sötaste hund,Jack.
Strax efter klockan 1 kom Jessica och gjorde oss sällskap.Vi var också ute och gick en sväng.Annars blev det det gamla vanliga.Dricka kaffe,surra och skratta.
Vi var även förbi Jessicas mamma så att och fick träffa Lucas.Sist hon träffade honom var när han var typ 2veckor.Så det var på tiden.

Kvällen spenderades på Tenorgränd,själva.Pappan i familjen kom hem kring 20.00.Men vi kan nog redan flytta hem imorrn.Det ska bli så skönt.Det finns inget bättre ställe än hemma!

Idag har jag inga planer alls.Kanske blir det en liten promenad,kanske inte!?Vem vet?

Postat av: Erika

Jag ska ju ut med Jack så vill ni följa med är det bara att säga till :)

2009-03-18 @ 10:15:54
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: