- O n t -

Idag är det riktigt synd om mig.
Jag har sovit riktigt oroligt inatt.Det brukar ju som vara Lucas som står för den biten.Men inatt är det jag som vaknat typ en gång i timmen.Lucas har sovit som en stock.
Lucas slog iallafall upp sina vackra blå kring 6-halv 7.Dirket jag öppnar mina blå känner jag hur huvudet bara dunkar.Jag trodde allvarligt att jag skulle sprängas i luften.
Vi låg iallafall i sängen till halv 8.Men jag har nästan lika ont i huvudet än.Inte riktigt med nästan.Så nu är det jättesynd om mig.

Igår var jag och Lucas ute med pulkan en liten sväng.Synd bara att det blåste så mycket.Vi var även hos mamma/mormor och pappa/morfar och åt middag.Dom far ju till fjällen på Lördag.Behöver jag säga att jag är avensjuk?

Jag måste även säga att jag är rätt patetisk.Då sitter jag och gnäller på Linda Rosing att hon är ett jävla stolpskott,och att jag absolut inte ska se hennes patetiska program.
Men vad är det jag gör?
Just det.Jag sitter jävlat bänkad klockan 8.Jag tycker det är så himla pinsamt,men ändå.Jag ser ju lika förbannat på det!

Nu är det bara en dag till innan Tony kommer hem.Och vad jag saknar honom!
Tony ringde nu och sa att han kommer hem redan ikväll!Sent,men ändå!Vad jag började längta nu!
Dom har jobbat fort,3hus på 3dagar.Inte dåligt.
Skynda dig hem nu älskling!


¨Måste bara få lägga upp denna snygga bild på en av mina supersnygga systar.
Klänningen gjorde hon i nian.
Behöver jag säga att hon ska få göra min bröllopsklänning?


Postat av: Ingela och jonna

har du också haft en jobbig natt? kanske är nått me fullmåne eller liknande

2009-03-11 @ 10:57:40
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Ingela och jonna

Oja...jag har vaknat flera gånger och sen sovit jätte oroligt....Jonna däremot har bara vaknat en gång och ville ha mat...sen sov hon som en stock fram till 7,30

2009-03-11 @ 13:14:12
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: bella

tack du! :D du är ju världens snyggaste! Du borde raka skallen ;) och jag borde få göra det! ;D

2009-03-11 @ 21:13:26
URL: http://rockslyna.blogg.se/
Postat av: Em

Tack sa mycket! :)



Supersnygg klanning & syster, forstar att du

skulle ge henne aran att sy din brollopsklanning :)

2009-03-13 @ 17:16:03
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: