- M o s t r a r -

Nu sitter vi i lillasysters lägenhet.Men ingen Lucas är här.Och jag måste säga att det är ganska jobbigt.Jag har ju inte varit utom honom någongång,bara några timmar.Men nångång måste ju vara den första!
Moster Lisa och "Farbror" Marcus och lånat honom inatt.Jag hoppas han är lika snäll som han brukar våran underbara prins!

Helgen har varit hur underbar som helst.Det är verkligen roligt att umgås med mina systar.
I fredags så var vi på GodisTåget och köpte en massa godis,och såg lite på Let´s Dance.
Idag har vi jobbat på som bara den.Lucas har mesta delen fått vara med sina mostrar eftersom jag och Marcus har bråkat med en jävla karm hela dagen typ.Men tillslut blev det iallafall bra!
Tony har tapetserat hela dagen lång,och vilken skillnad det blev!Hur snyggt som helst.
Alexander och Lucas har busat på som vanligt.Alexander är verkligen hur söt som helst med sin lillkusin.Och han har också börjat säga;vad är det här då?Fast på "barn" språk.Och det frågar han om allt,sötnöten där!
Fast Alexander for till sin farmor idag,men förhoppningsvis hinner vi träffa honom innan vi far imorrn.
Vi åt också Grekisk Pyttipanna till middag idag,och oj så gott det var!
Du är verkligen en mästerkock Lisa!

Nu ska jag nog gå och lägga mig,tror att jag kommer att vakna rätt tidigt imorrn ändå!

Tack än en gång Moster Bella för att vi får låna din lägenhet i helgen,och tack Moster Lisa för att du verkligen har varit en bra "vädinna"!
Jag har verkligen världens bästa systrar.Älskar er mer än vad det finns stjärnor.
Puss på er!




Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: