- M o r m o r o c h M o r f a r -

Dagen har mesta delen spenderas hos Lucas mormor och morfar.Eftersom dom varit borta i en hel vecka har vi ju inte träffat dom nått.Det blev mest en massa pussande på lilleman.
Lisa,Marcus och kusin Alexander kom också dit kring 4,så vi åt middag allesammans.Alexander pussade även på lillkusinen.Dom är så otroligt söta tillsammans.Undra hur mycket dom kommer bråka när Lucas blivit lite äldre?
Alexander stannade kvar hos mormor och morfar och så sova där inatt.Så honom hinner vi säkert träffa lite imorrn.
Imorgon ska iallafall jag och Tony ut med skortrarna en stund,så lilleman får även han vara hos mormor och morfar en stund.
Ska bli riktigt kul att få komma ut en stund,och göra något tillsammans.

Nästa helg ska vi iallafall till Skellefteå.Tony ska tapetsera hos Lisa och Marcus,och jag ska väl hjälpa Marcus in med en ny karm.Vi blir iallafall borta hela helgen vilket kommer bli ganska skönt.Det är skönt att få komma bort ibland.
Vi ska sova hos min andra syster i hennes lägenhet,och Lisa ville ha Lucas en natt.Så vi får se om vi lämnar bort honom en natt.Någongång måste ju vara den första,eller hur?

Nu ska jag iallafall gå och blanda lite dip,och sedan mysa med Lucas innan det är dags för sägen för hans del!

Postat av: lisa

men självklart ska han sova hos oss, längtar ju.....

2009-03-22 @ 11:03:39

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: