- M a t -

Jag har just ätit middag i min ensamhet.Lucas ligger ute och sover en stund,så jag passade på att äta lite middag.Tyvärr är jag rätt dålig på att äta när jag är själv.För om det är något jag hatar är det att äta själv.Men det blev iallafall pannkaka och renkött.(Det som blev över i helgen.)
Och det är ju så jävla gott,jag skulle kunna leva på renkött alltså.

Ikväll blir det inte heller att göra så mycket.Jag ska fara och hyra Patrik 1,5 och jag hade tänkt se den när Lucas somnat för kvällen.Men självklart ska jag se den i sovrummet så jag har Lucas att mysa med.Fast han sover.
Tony hatar sånna filmer,så det är lika bra att jag ser den själv.

Postat av: naddie.

ja det är bara och stå ut och se fram emot alla år man har framför sig ;)

2009-03-09 @ 22:01:30
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: