- M a m m a t r ä f f -

Vi är nyss hemkomna från Linda och lilla Harry.Riktigt trevligt att träffa alla mammorna och självklart alla barnen också.Det blev kaffe och en massa surr.Jag verkar inte göra nått annat på dagarna än att dricka kaffe.Men tur att det är gott!
Lucas skulle ut och sova egentligen nu,men han verkar rätt pigg.Går i gåstolen och hittar på en massa bus.Mormors rislampa är iallafall kaputt.Kusin Alexander var först ut på att ha sönder den,och nu har Lucas slitit den i två stycken.Tur att mormor älskar dom.
Efter att Lucas sovit ska vi bege oss hem!Så himla härligt.Men jag måste städa eftersom vi har sågspån i hela huset.Men det ska ändå bli skönt att få komma hem.

Nu ska jag busa lite med Lucas innan det är dags för eftermiddags luren!

Puss på er alla!


Ja,Jag är brunett igen!

Postat av: Erika

Var du brunett när vi sågs? Det tänkte jag inte ens på :)

2009-03-19 @ 09:47:59
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: