- L y c k o -

Även denna dag har vi inte gjort något speciellt.Vi har busat,mysigt och jag har bara pussat på våran lilla skatt.Tony kommer ju hem ikväll,och jag håller på att längta ihjäl mig.Men känner jag den mannen rätt så hinner nog klockan bli ganska mycket.Han om någon är verkligen en tidsopimist.Är det ett manligt fenomen månne tro?
Plus att han måste jobba imorrn.Men då kommer han ju iallafall hem 4. 
Lyckos mig och Lucas som får ha pappa hemma imorrn!


Postat av: Mamma Melissa

OJA! det är verkligen manligt -jag står alltid och stampar i hallen eller sitter i bilen och väntar på att karlskrället skall bli klar! Förstår inte vad de gör som tar sådan tid!;.)

2009-03-12 @ 00:43:52
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: