- H e m m a -

Då var vi hemma igen.Det var längesedan jag hade så kul.Lucas har premär åk skoter.Och det gick hur bra som helst!Jag satt självklart i pulkan med han,och han till och med somnade.Skönt när det guppar kanske?Sötnöten våran!Senare under gårdagen var jag och Tony iväg en sväng själva för att köra av oss lite.Vilken också var himla kul!
Alexander älskar också skoter.Han vill bara åka.Imorse satte han på sig sin hjälm och ville bara ut och åka skoter.Så han och pappa/morfar var en liten sväng.
Men tror ni inte att batterierna tog slut i kameran just innan vi skulle ut hela familjen.Nästa gång ska jag bannemig ha med mig 1000batterier!
Jag har verkligen världens bästa familj.Det är så himla roligt när alla träffas.Nästan alla,Bella var ju tyvärr inte där.Men det kommer fler gånger!
Det blev en riktigt lyckad helg.Jag längtar redan tills nästa gång!

Imorgon far Tony till Umeå på jobb,så jag och Lucas blir själva hela veckan.Inte speciellt kul,men det går nog bra.Vi får väl hitta på en massa roliga saker!

Nu ligger våran underbara son ute och sover en stund.Så nu ska jag lägga mig framför tvn ett tag.

Postat av: Erika

Vilken härlig helg ni verkar ha haft :)

2009-03-08 @ 18:38:30
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: