- F l y t t a t -

Gårdagen var hur bra som helst.Den började väl lite sisådär,eftersom Lucas slog upp sina vackra blå redan klockan 05.30.Jag lät Tony sova vidare,men jag gick och la mig när han stigit upp.
Bella var hos oss hela dagen,och som vanligt hade vi hur kul som helst.Vi var på Dollar och köpte snarra och sedan for vi till Pentryt och köpa Kinamat och tog hem.Hur gott som helst.
Senare kom Jannice och Robban och såg meldisjunget med oss.Fast det blev som vanligt mest en massa prat!Och Tony och Robban verkade extra kära i varandra igår!

Jannices bästa komentar dock,om Danny:
Jag tyckte han var sötare förr,när han var med i A-Teens.
Hm,sa jag.Det var nog inte han som var med i A-Teens.Han heter Dhani och är tillsammans med Natacha Perye.
Och Jannice igen,men vem är denna tjome då?
Jag,Bella,Tony och Robban höll jävlat på att skratta ihjäl oss!

Vi har även flyttat.Ja ni hörde rätt,vi har flyttat från huset.Iallafall nu i veckan.Eller några dagar iallafall.Just nu bor vi på Tenorgränd.Tony och Pär tog nämligen bort golvet i hallen idag.Så nu ska vi kottla några golvåsar och sedan lägga golvspånskiva och golvvärme och flytspackla och sedan är det bara mattan som ska på.Och då får vi flytta hem igen.Känns inte sådär jättekul att bo hemma när man inte kan gå i hallen.Och när man har barn blir allt extra jobbigt.
Och det passade ju perfekt eftersom min käre mor och far är i fjällen iveckan.Så nu har vi okupperat deras hus!

Bella for nyss hem till Skellefteå,så nu är jag själv här.Tycker det är så himla tråkigt att inte mina systar bor här.Jag saknar dom hur mycket som helst!
Nu ska jag hämta in Lucas efter hans eftermiddagslur!

Postat av: Ingela och jonna

ja vart lite nerväs när ja läste rubriken hördu! ja trodde DU flyttat hehe

2009-03-15 @ 20:46:36
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Ingela och jonna

ja vart lite nervös när ja läste rubriken hördu! ja trodde DU flyttat hehe

2009-03-15 @ 20:46:41
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: Ingela och jonna

ja vart lite nervös när ja läste rubriken hördu! ja trodde DU flyttat hehe

2009-03-15 @ 20:46:44
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: