- F i n t -

Jag hade sovmorgon i morse.Men jag vaknade ändå 08.30 pigg.Men bara att få sova tills man vaknar själv var rätt skönt.
Att få vakna till ett sådan strålande väder är också underbart,man blir pigg bara av att titta ut genom fönstret.

Idag blir det mest att hålla på här hemma.Lucas ska snart ut och sova en stund så jag ska börja koka köttet till köttsoppan som jag ska bjuda mina föräldrar på imorrn.
När Lucas vaknat hade jag tänkt att vi skulle gå en liten sväng med pulkan,han har ju fått nya solglasögon av mormor och morfar.Det tackar vi för!
Tänk att bara vara 7månader,men ändå så bortskämd!Han har verkligen hur mycket saker som helst.Men det är så roligt att köpa saker till han,och så länge man har råd tycker jag det bara är att köpa!
Fast jag är ju 22 och är forfarande bortskämd av moder och fader.
Ikväll blir det nog mest mys för oss,ska nog hyra någon film och äta lite karra.Jag gick ju och la mig 21.00 igår så det blev inge karra igår,och det måste jag ju ta igen idag.

Lucas är förresten en riktig vilde i sin gåstol,han är verkligen ÖVERALLT.Det gäller att passa,men får nästan gå baki honom och se så att han inte gjort något han inte får.

Nu ska jag gå och ge Lucas lite gröt och sedan ska ha sova.



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: