- B i l d e r -

Jag har just lagt ut lilla LuckePucke att sova lite.Själv ska jag ta tagit i att helgstäda.Om det är något jag verkligen hatar är nämligen att ha skräp på golvet.Och nu när vi håller på och donar i hallen så kan jag ju säga att det är ganska mycket sågspån i hela huset.Men tur att vi kommer få en snygg hall,då orkar man stå ut lite extra.

Nu på morgonen har vi inte gjort sådär fasligt mycket.Vi har mest legat på golvet och lekt.
Jag hoppas Tony slutar lite tidigare idag så vi hinner in till Ångsågen för att beställa tapeter och golvet vi ska ha.
Senare idag blir det väl inte att göra sådär jättemycket.Vi ska väl hålla på lite i hallen och sedan när Lucas somnat för kvällen blir det nog någon film,om vi orkar vill säga.

-VARNING FÖR MÅNGA BILDER FRÅN MAMMATRÄFFEN-



Lucas

Ville

Harry

Nora

Alice

Ella

Lucas och Ville

Lucas och Ville

Nora och Alice

Lucas

Harry

Lucas tyckte Alices hade en fin grej.

En VÄLDIGT trött Lucas just innan vi skulle fara.

Postat av: Anna

Tack så mycket! Ska kolla där :)



Är beräknad till den 8:e september.. Så det är ju ett tag kvar! :/ Men bara det får bli sommar så kanske tiden springer iväg :)

2009-03-20 @ 13:43:08
URL: http://annaejk.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: