- B e s ö k -

Jag och lilleman är just hemkomma från Ångsågen.Man skulle ju kunna tro att jag bor där,men iofs så gör jag ju nästan det.Just nu iallafall.Denna gång var vi och fixade lite tapeter till min syster.
Träffa även min andra älskling Tony där,fast dom var och fixa gjejor till jobbet.

Idag har dom underbara Lollo och Madde varit förbi.Underbart att få träffa dom igen.Det var ju ett tag sedan sist.Synd bara att det var en snabbis,fast det är ju bättre än ingenting alls!
Nästa vecka ska vi träffas läääänge,det har jag bestämt.Då skulle vi nog vara hos Lollos föräldrar och grilla med småttningarna,jag längtar redan!

Imorgon far vi till Skellefteå och där ska vi spendera hela helgen.Skönt,fast det blir ju ändå att jobba lite.Jag far redan på morgonen eftersom vi ändå måste köra två bilar.Och Marcus skulle vara hemma med Alexander hela dagen,så det blir att vara med dom på dagen.Min andra syster slutar klockan 12,så henne hoppas jag också hinna träffa lite.

Nu ikväll ska vi iallafall lägga ut värmeslingan och på Söndag blir det att flytspackla.Det går verkligen framåt i hallen nu!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: