- M y s -

Det blev ingen sovmorgon som igår idag.Klockan 6 slog lilleman upp sina vackra blå.Men då fick han komma i våran säng och äta vällning och busa lite.Klockan 7 gick vi upp,och våran pappa fick ligga kvar eftersom jag är pigg.Plus att det är så mysigt att vara på Lucas på morgonen,så jag vill verkligen ta tillvara på den lilla tid.

Igår var vi hos Lisa och Pär och firade Kevin.Han fick Bilarfilmen av Lucas,och gissa om han blev glad?Han satt på den direkt och han var nästan okontaktbar hela filmen!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.Det är ju inte något vidare väder ute.Så det kanske bara blir att vara inne och mysa.

Postat av: Madde

Hej gumman!

Åh som jag saknar er!!! Kan vi inte ta och ses någon kväll eller nå snart?



Hur är allt annars med er då?

Kramar!!

2009-06-14 @ 11:21:21
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: