- T r ö t t -

Jag är så trött,så trött..Men ingen rast och ingen ro.Det är verkligen fullt ös här hela dagarna.Men min "sömnbrist" håller på att ta ut sin rätt känner jag.Lucas har ju sovit riktigt oroligt förra veckan,och det är nu tröttheten börjar komma.
Känns nästan som att det skulle vara välbehöveligt med en liten semester.Det är ju nästan 10månader sen jag och Tony fick sova ut ordentligt tillsammans.Men har man barn så får man ju ränka med att man inte kan sova som man vill.
Min tankegång går ungerfär såhär just nu;Sova,det hinner jag ju göra i graven.Men just nu lockan sängen något oerhört.
Det blir nog en väldigt tidig kväll för mig ikväll,ska ju faktiskt upp 05.30 och jag ska ju orka jobba också.Men det ska nog gå bra.Som sagt.Sova,det hinner jag göra i graven.Livet är för kort för att sovas bort!


Morgonmys i sängen med mamma och pappa.

Lucas gör som pappa,spelar Wii.

En liten gladprins i gungan.

Världens sötaste prins.

Lillprinsen är lite fundersam och trött.

Bus med pappa i soffan.

Det finns absolut ingen sötare eller underbarare än våran Lucas!

Postat av: Erika

Oj vad han har vuxit! Det är alldeles för länge sedan vi träffades :(

2009-06-15 @ 09:54:22
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: