- T i s d a g -

Som sagt är ju våran lilla prins hela 10månader idag!Tänk vad tiden går fort!Tyckte det var nyss vi kom hem från BB,och snart är han 1.Man hinner ju nästan inte vara med!

Det har varit rikigt mycket på jobbet idag.Och det kommer det vara tills semestern.Och när man är stressad så blir det ju fel ibland,även för mig.Duschstången som jag satt upp idag ska jag inte ens prata om.Efter att jag borrat i kaklet insåg jag att det skulle bli fel.Men med duktiga arbetskompisar så fixade vi det!Tur det!
Men dagarna springer bara iväg,men det känns i kroppen ikväll att det har varit mycket idag.
Jag lovar att ta några bilder snart från jobbet,men jag har inte haft tíd!

Till middag idag var vi hos Lucas g-farmor och åt palt!Även lillprinsen fick palt!Och det tyckte han var väldigt gott.Det är så himla skönt nu när han kan äta våran mat typ.Allt blir så mycket lättare!
Han busade verkligen med farmor också.Slet upp alla hennes låder och skåp i köket!Men hon tyckte det bara var kul.Han kanske ville hjälpa henne i köket?Hehe.
Men jag tror lillprinsen har saknat mamma idag.För han var lite ledsen just innan jag kom hem,men när jag kom blev han riktigt glad.Och ville bara vara hos sin mamma.Man har tusen gånger mer kraft att vara "bra" mamma när man kommer hem från jobbet.Hela kvällarna ägnar jag bara åt Lucas!Allt annat får vänta!

Nu ska jag lägga mig framför tv och se lite fotboll innan det är dags för sängen!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: