- S e m e s t e r -

Jag har varken tid eller ork att skriva just nu.Det händer så mycket i våra liv!Men några rader skulle jag ju ändå kunna få ihop.
Nu är det ynka 4dagar kvar innan jag får semester!Inse hur härligt det blir.Och kanske ändå lite tidigare om allt går som det ska på jobbet!
Pappa och Lucas var på BVC idag,på 10mån kontrollen.Lilla prinsen växer och växer!Nu är han 71,5cm lång och väger 9080g.Och allt var precis som det skulle.Men att slå klossarna mot varandra ville han inte alls göra,han ville helldre äta på dom!
Nu har han även börja släppa taget när han står,och han står riktigt länge innan han kommer på sig själv och sätter sig ner.
Det är ju bara ynka två månader innan han är 1,inse hur fort tiden går!
Det var ju igår han kom känns det som.

Pär och pojkarna har varit här idag och Pär har fixat våran dator!Så nu är det som den ska!Stort tack till dig Pär!Imorrn blir det pizza till middag med familjen Jensen!

Jag har inte så mycket mer på mitt lilla hjärta nu.Men jag återkommer förmodligen imorrn!


Postat av: Emmeli

Mio har också börjat släppa taget.

Kan ju säga att han har fått mer än ett blåmärke ;)



Hoppas att allt är bra med dig.

Kram!

2009-06-29 @ 21:55:29
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Monica

Så dom ska på en 10 månaderskontroll? Anton har inte fått nån kallelse till det, men däremot till 1-årskontrollen.. Det var ju trots allt 2 månader sen vi var på nån kontroll. Mkt konstigt.

Vad väger lilleman och hur lång har han blivit nu?

Hoppas ni mår bra!

Skönt med lite semester :)

Kram!

2009-06-29 @ 22:15:47
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Jane

hihi sötnöt =)

2009-06-30 @ 11:29:21
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Monica

Nope, vi bokar inte in nån ny kontroll utan dom skickar hem en kallelse efter vi varit där. Funkar jättebra, men vi har inte fått nån 10-månaderskallelse men däremot har vi fått för 1-årskontrollen.. Ska ringa dit imorgon och höra, för jag vill ju kolla hur mycket han växt o sådär o så allt är bra.



Nu när André är hemma i 11 dar så blir det att bl.a. åka till Lycksele djurpark :) Tanken var att vi skulle åka ner till Skåne och hälsa på min mormor, mostrar och kusiner, men bilen har kostat väldigt mycket den här månaden, så vi tar det på hans nästa leave istället. Har trots allt inte träffat min mormor på typ 11 år..



Vad ska ni hitta på under semestern?

Kramkram

2009-06-30 @ 21:13:16
URL: http://moonkan.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: