- R ö s t a R ö t t -

Nä,inte fick jag någon fisk igår.Tony därimot fick en gode stor gädda nästan direkt.Men sedan var det helt dött!
Det gör ändå inte så mycket.Det var skönt att bara få komma ut och bort lite!
Lucas har inte heller sovit sådär jättebra inatt som jag hade hoppats på.Klockan 6 gjorde han morgon,så då gjorde jag det också.Är väl inte sådär vidare jättepigg just nu,men det kommer nog snart efter någon kaffekopp.
Lucas verkar sova dåligt på helgerna och bra på veckorna när jag jobbar.Kanske han vill busa med mamma lite?
Vem vet?

Idag blir det nog inte att göra speciellt mycket.Pappa Tony kanske ska och fiska.Men jag tror inte jag och Lucas "ids" följa.Det blir nog en lugn och skön hemma dag för oss!
Fast vi ska iallafall rösta idag.Och jag tänker rösta rött,och alla som röstar blått borde skjutas!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och se om jag vaknar till något mer!

Postat av: Jane

lampbyte borde ske snart tycker ja. =)

Synd att du börjat om att jobba nu då jag är mammaledig å vill fika och en massa annat skoj =)

2009-06-07 @ 12:53:43
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: jean

De som röstade pirat då? xD

2009-06-07 @ 20:37:37
URL: http://art-of-jean.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: