- M o s t r a r -

Lucas har nog bivit rätt bortskämd idag!Han har spenderat sin dag med sina underbara mostrar och sin kusin på stan.Pappa Tony har i sin tur varit hur många gånger som helst på tippen medans mamman i familjen har slitit på jobbet.
Till middag idag blev det köttfärslimpa hos Lucas mormor och morfar.Behöver jag ens säga att det är gott?Mamma gör bara god mat.Lucas har lekt med kussebusse hela dagen/kvällen.Tyvärr är Lucas lite hårdhänt och Alexander är lite smått rädd för honom.Men nu ikväll har dom lekt ute i badet.Dom är så underbart söta tillsammans.Tyvärr hade jag ju inte med mig kameran.Jag i min tur fick träffa storasyster ett tag.Tyvärr händer det ju inte alla dagar.Men det är roligt att träffas.Även om jag han bråka med henne lite,men det är ju sånt som systrar gör!Jag har verkligen världens bästa systrar och föräldrar.Jag vet inte vad jag skulle göra utan dom!

Nu sover lilleman och även mamman är rätt trött.Det är som sagt riktigt mycket att göra på jobbet.Och när man kommer hem är det inte heller någon vila.Men vila,det hinner jag ju göra i graven.Det gäller att ta tillvara på alla underbara dagar vi har!

Nä,nu har jag inte så mycket mer på hjärtat för ikväll!

Postat av: Jane

jaaa det e klart! När får du semester då? =)

2009-06-25 @ 00:06:05
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: