- M i d s o m m a r -

Då är det en lång helg som väntar!Och oj så skönt det känns.Att bara få umgås med min lilla familj.
Imorrn sticker vi upp till Arvidsjaur för att fira midsommar.Det blir vara jag,Tony,Lucas mormor,morfar,Lucas gammalfarmor och farfar.Så det kommer nog bli en riktigt lugn och skön midsommar för oss.Vi ska äta och och självklart ska vi väl hinna fiska hade jag tänkt.Men sedan blir det bara att vara.Det är så himla skönt att få komma iväg,och just bara vara.
Släppa alla måsten hit och dit.Få vara ifred en stund.

Den 13juli åker familjen med Jensens till Lycksele.Ska bli riktigt roligt.Det blir att gå på djurparken och hitta på annat massa skoj!Vi fixade stuga och allt idag.Det blir ett minihus som jag tror det hette med 8bäddar.Men ska man fara med tre småpojkar tror jag det kan vara bra med lite space!

Nu sover lilleprinsen och jag har nästan packat allt vi ska ha med oss.Det är ju lite mer att packa när man har en liten prins.Så imorrn på morgon åker vi.
Men nu ska jag hoppa isäng så att jag orkar vara uppe lite längre imorrn!

Glad midsommar på er alla!

Postat av: Bea

Tack dock är de länge sen så nu är de tid för att göra nytt men ja vet inte hur :)

2009-06-19 @ 17:04:33
URL: http://bebbsan86.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: