- L u n c h -

Nu går det av bara farten på jobbet.Helvetes vad vi ligger i.Men samtidigt ser det ut som att vi får sluta på Torsdag men har ändå fullt betalt på Fredan.Hur guld är inte det?
Imorrn skulle vi iallafall bli bjudna på Fläskfilee m.m. till Lunch på jobbet.Ännu en sak man uppskattar!Det känns väldigt nära semester nu,vilket känns hur bra som helst!
Men jag måste ändå få säga att vi har kul på jobbet!Jag har nog dom bästa arbetskompisarna man kan ha!
4veckor ledigt,och sedan jobbar jag bara 3veckor efter semestern för att sedan vara hemma i 3veckor.Det kanske låter lite tjorvigt,men jag vill verkligen skola in honom på dagis.Och när det är gjort går jag ju tillbaka på jobbet,men jag kommer bara att jobba 75% ett tag framöver.
Jag känner verkligen att det är rätt belsut eftersom jag inte vill missa dessa år med Lucas sådär jättemycket.Jag vill verkligen ta tillvara på denna tid!

Tony är ju som vanligt ute och river ikväll.Det går verkligen farmåt nu.Men ska jag vara ärlig börjar jag verkligen bli spyless på detta gårdshus.Vill bara att det ska försvinna nu!Man hinner ju knappt träffa Tony på kvällarna.Och jag vet att han vill bli klar så fort som möjligt,och jag förstår han.Men lite måste jag väl få gnälla?
Ibland kan jag tyvärr vara lite sur mot Tony när han är ute på kvällarna.Och jag menar verkligen att jag inte vill vara det,men det slinker bara ur mig.Jag vill ju vara med honom också.Jag ska ju vara tacksam som har en som Tony,som gör saker.Men ändå känns det lite tråkigt ibland.Jag intalar mig själv att vi har ju hela livet på oss,och det är ju sant!
Nu ska jag sluta gnälla!

Nä,nu sängen!

Postat av: Fredde

Och du vet att jag stödjer dig i den fråga... Man skall fånga och ta vara på tiden med små pluttarna så länge man kan, jag förstår dig helt och hållet :)



Kram

2009-06-30 @ 21:46:45
Postat av: Jane

ja riktigt gott e det =)

Vi flyttar i slutet av sommarn i så fall så det e lugnt, vi hinner nog ses en hel del =)

2009-06-30 @ 22:51:05
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Ja, det är ju tur om man iaf har en vän som kan och vågar säga som det är!

Då kanske man kan lära sig ngt och inte går genom livet som en dålig människa! =)



Vad skönt att kunna gå ner på 75%! Kommer du att ha kortare dagar då, eller är du ledig en hel dag mitt i veckan?

2009-07-01 @ 00:12:46
URL: http://spikesandra.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: