- K n ä p p -

Jag är riktigt knäpp alltså!Klockan ringde och jag bara rusade upp ur sängen eftersom jag såg att klockan var sex!Skyndar mig att göra mig klar.Paniken alltså.Jag har aldrig försovit mig!
Det är bara det att klockan inte alls är sex.Den är bara 05.45.
Så nu sitter jag här.Klar för jobb.Hur knäpp får man bli?Jag tyckte det var konstigt eftersom jag inte har något minne av att jag snoozat heller.
Men vilken tur att jag är klar i tid!Eller hur?Hm.
Imorgon ska jag titta efter ordentligt innan jag stiger upp ur våran varma säng!

Idag blir det ju som sagt jobb för mig.Och mina pojkar far till luleå med Pär.Tony skulle bla köpa en skruvdragare och sedan lär han väl köpa lite andra småsaker också.
Jag måste ändå säga att dagarna går riktigt fort.Nu är det redan Onsdag.Bara två dagar till helg.
Och i helgen blir det att fiska,om det nu inte är jättedåligt väder!

Nä,men det är väl lika bra att fara till jobbet och dricka kaffe.Jag är ju ändå ensam vaken här hemma ju!

Men jag hoppas alla får en bra dag!

Postat av: Jane

haha det där e ju en klassiker =)

2009-06-04 @ 10:58:31
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha, som sagt, en klassiker. Börjar man dock rusa upp nio på kvällen för man tror att klockan är alldeles för mycket är det illa ;)

2009-06-04 @ 11:44:36
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: