- H ä r l i g t -

Vi har haft en underbar midsommar måste jag säga!Vi har ätit,fiskat ,badat,bastat och umgåtts med nära och kära!Vi var ju som sagt i Arvidsjaur med Lucas mormor och morfar,Lucas gammelfarmor och farfar,och Moster Bella och Johan.Det är helt klart bland dom bästa midsommrar jag har haft!Fast det kanske också har att göra med att Lucas var med?
Tyvärr fick jag slut batteri i kameran direkt vi kom dit igår.Typiskt va?
Men vi har fiskat hur mycket som helst,fast tyvärr blev det bara två ynka fiskar för mig.Men jag fick iallafall nått!Till middag igår grillade vi,och Lucas åt Majskolvar för fulla muggar!Han älskar verkligen majskolvar!Efter att vi ätit så gick jag och Lucas ut i badtunnan och badade.Och sedan blev det godnatt för lillagubben!
Det blev en senkväll igår,för att vara oss iallafall.Är ju inte van att vara vaken längre än till 12!
Men Lucas sov till 07.30,så jag ska inte klaga.Och idag har vi även fiskat och absolut inge napp.
Till Lunch grillade vi hamburgare ute,och Lucas åt hamburgare med mormor.Och behöver jag ens säga att han tyckte det var riktigt gott?
Nä,det var verkligen en underbar midsommar.Och jag är så lyckligt lottad eftersom jag verkligen har världens bästa familj!

Ikväll blir det lunga puckar här hemma.Vi har varit iväg och köpt godis och hyrt Benjamin Buttos otroliga liv.Men jag antar att det blir en ganska tidigkväll för oss alla!

Dom få bilder jag fick ihop igår kommer jag att lägga ut imorrn!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: