- B e n j a m i n B u t t o n ´s -

Igår såg vi Benjamin Button´s otroliga liv.
Jag satt och grät i nästan hela filmen.Aldrig har en film berört mig så mycket som just denna film.Och jag kan inte riktigt komma på vad det är som är så bra i filmen.Jag har suttit och funderat men jag har inte än kommit på vad det var som berörde mig så otroligt mycket.
Kanske för att man själv har barn?Och man vet att man aldrig någonsin skulle kunna lämna bort sitt barn.Oavsett vad.
Eller kanske för att tiden bara springer iväg.Och det spelar ingen roll hur man föds,dö ska vi alla göra någongång.Det som riktigt räknas är vad vi gör i vårat liv.Vi kan alltid ändra på saker och ting.Men vi kan inte stanna tiden.
Vi måste försöka göra det bästa av våra liv.
Ta tillvara på varje sekund,släpp inte personer du älskar.
Gör det du vill göra,ingenting är omöjligt.
Man vet aldrig vad som väntar..
Men det var något mer i flmen.Jag kan inte sätta fingret på vad det var.Men hela berättelsen var så otroligt vacker.Mina ögon var inte torr en enda sekund.

Är det någon annan som sett denna otroligt vackra och underbara film?
Och om ni inte sett den,så se den nu!


Postat av: ingela och jonna

måste se den värkar de ju som! tack för tipset

2009-06-21 @ 14:59:29
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: