- B ä b i s -

Nu har jag äntligen fått känna på Jannices bäbismage!Och vad underbart det var!Jag tror nästan jag längtar lika mycket som dom till det är dags för bäbis att titta ut.Sanna även mina ord att det kommer komma en liten pojke!Jag är helt bombsäker på det!Lucas kommer att få en till kill "kusin".Och han kommer nog att bli lika glad som mamma!

Vi har även varit och fiskat hela familjen idag.Jag fick en liten aborre,och sedan var det helt dött.Men det blir nog att testa lite mer i helgen hoppas jag.Det går ju hur bra som helst att ha med Lucas.Man måste bara planera lite!

Nu sover iallafall lillprinsen och storaprinsen är ute och jobbar och sliter för fullt.Själv sitter jag och tittar lite på tv och äter jordgubbar och choklad om var andra.

Fick mens idag,så då får man äta choklad!Men allvarligt trodde jag att jag skulle dö i morse när jag vaknade.Jag hade mensvärk som aldrig förr.Det var nästan som att jag ville ligga mig ner och gråta en stund.Men jag tog en alvedon och for på jobbet.Men dom första timmarna var verkligen hemska.Jag har aldrig haft en sådan mensvärk som jag haft idag.Och självklart retas alla killar på jobbet med mig!Men som tur var gick det över,och det har inte kommit tillbaka än.

Men nu ska jag återgå till mina jordgubbar och chokladen!
Bilder kommer snart!Jag lovar!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: