- S o f f a -

Lucas har precis kommit hem så nu är allt normalt igen!Helt underbart!Själv så måste jag erkänna att jag känner mig trött,fast det kanske inte är konstigt?
Jag håller iallafall på att stöka undan lite saker.
Jag och Tony sov nämligen på soffan inatt.Innan vi fick Lucas så brukade vi alltid hämta täcke och kudde från våra sängar och lägga oss i soffan och se på Sagan och Ringen efter att vi varit ute och ränt.Det var faktiskt riktigt mysig,man ska inte sluta med traditoner.Förr kunde vi prata bort en hel natt från var sin sida av soffan.Liksom nästan lösa världsproblem i fyllan om ni fattar vad jag menar?
Det är iallafall helt underbart!

Nu ska jag forsätta,och sedan ska jag verkligen SVULLA hela jävla dagen!

Postat av: Monica

Vad skönt att allt gått bra hos Lucas mormor och morfar. :)



Slutade ut att gå på området och for och handlade lite istället :P Det var kråktjockt sa mamma, så det hade nog varit svårt att komma sig fram med barnvagnen. Men det är ju skönt att kunna ha den ändå.. Funderar på att införskaffa en mindre vagn faktiskt.. Men det är ju synd att allt ska kosta :P



Var det mkt folk ute igår?

Kram!

2009-07-24 @ 14:24:55
URL: http://moonkan.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: