- S l ö -

Behöver jag säga att jag inte dirket varit superwoman idag?Inte för att jag har varit bakis,men det känns i hela kroppen att jag var ut igår.Alkoholen som kom in igår håller nog på att fräta upp min mage,innifrån!Nä,men jag har världens magknip,vilket jag haft hela dagen.
Jag har väl inte heller varit supermorsan nummer 1 idag heller.Men jag tar igen allt imorrn!Jag är rusktigt trött idag,jag är ju inte van att vara ute sent på natten!

Vi har iallafall varit och promenerat på området idag med Lucas och Lucas farfar.Var riktigt skönt att få frisk luft.Och nu ikväll har hela familjen varit ute på gården!Bra att Lucas tycker om att vara ute!

För övrigt har Lucas tagit två steg själv idag!Underbara pojke!

Nu sover lillprinsen och storprinsen är och köper flottig pizza!Ikväll ska det ätas som bara den!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: