- P e n g a r -

Jag öppnade just mitt lönekuvert.Det är liksom helt sjuk,på ett bra sätt!Inte igår jag fick en sådan slant!Me like!Men ändå lite sjukt att jag har ut dubbelt så mycket när jag jobbar än vad jag hade när jag var hemma med Lucas.Men som sagt,helt sjuk på ett bra sätt!

Postat av: Lina - Mamma till änglabarnet Emilia

Sådär tänker nog alla, att det ska gå bra.

Jag och min mamma pratade alltid om att det kan hända så därför väntade vi jätte länge med att ta hem vagn osv. Gjorde ju det den 2a mars och den 3e så dog Emilia i min mage. Det var helt otroligt. Här han vi väntat och väntat tills man tycker att det borde vara relativt säkert men, icke. Det finns ingenting som är säkert längre.



Ha en bra dag i solen!

2009-07-22 @ 14:04:37
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag ska ut imorgon och på lördag,och ikväll och fredag på dagen ska vi gå med Norah.

Kanske vi ses ute i vimlet imorgon då!? :)



Norah börjar på dagis den 2 september,Lucas då?



Sen har vi inte så mkt planer i sommar.Ska till Moskosel och fiska en helg i augusti,och så har vi ju varit till Byske förra helgen.Ni då?



Kramkram

2009-07-22 @ 15:24:12
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: ingela och jonna

jonna börjar dagis den 10 augusti, då har vi inskolning =) när ska Lucas börja och vart? ja allltså ja vet inte va jag vill jobba me, ja trodde ju att de var att vara servitris men nu vet ja inte :S

2009-07-22 @ 17:44:25
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: