- P a n i k -

Igår blev det lite panik här hemma.Lucas satt på golvet i köket och jag satt vid köksbordet.Helt plötsligt börjar han tokgråta så jag vänder mig mot honom.Och vad ser jag?Det ploppar ut en geting ur munnen på honom!
Paniken jag fick alltså!Självklart grät han ju som bara den!
Jag skrek efter Tony,så han fick komma in så ringe jag VC.Men tror ni att jag fick något svar?
Nä.Så vi hoppade in i bilen och körde till VC.
Det är ju farligt att bli stucken i munnen av en geting.När vi kom fram hade Lucas iallafall lugnat ner sig lite.
Men inte mamma.
Vi fick iallafall gå in direkt eftersom det kan vara farligt.Dom tyckte det var bra att vi kom in.
Väl inne så konstaterade hon att det nog inte var någon fara.Men ett litet stick hade han på tungan.
Hon sa att han hade haft mycket tur eftersom han kunde ha blivit stucken i halsen,och då är det inte kul.
Hon tyckte iallafall att vi skulle ha ett öga på honom ifall att han skulle bli sämre.
Eftersom han är så liten så vet vi ju inte om han är allergisk.
Men det gick bra.Men jag var så otroligt rädd.Man har ju hört skräckhistorier.
Men mammas prins klarade sig bra!

Postat av: ingela och jonna

Å hjälp va rädd du måste blivit! tur att de gick bra då....Puh....

2009-07-29 @ 15:51:11
URL: http://ingelaolm.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: