- O n n a r o v e r a l l -

Alltså!Jag handlade "bara" för 985kr idag på IKEA.Det är ju nästan rekord för att vara med.Jag brukar typ minst handla för 2000kr.Men jag tyckte ändå jag kom hem med massor av saker.Det blev mest saker till lilleman.Men självklart lite "nödvändiga" prylar till hemmet.
Vi har haft det superkul idag jag och Lisa.En riktig tjejdag.Vi har verkligen hunnit prata om allt!Det var riktigt roligt att göra något "själv".Tack för en superrolig dag!Vi måste verkligen göra om detta!
Tony och Pär var ju hemma med alla killarna.Och jag antar att det gick bra för dom också!

Lilleman har faktiskt varit lite gnällig ikväll.Det var grymt längesedan han var så.Men det är nog alla dessa tänder som håller på att komma upp som gör det lite jobbigt för honom.Han somande iallafall jättefort efter att vi lagt honom.

Nu ska vi sätta på en Wallander film innan det är dags för sängen.Jag sitter här i min nya onnaroverall från IKEA.Mys!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: